Zakelijke telefonie: prepaid of een abonnement?

Zakelijke telefonie: prepaid of een abonnement?

Ben jij van plan je werknemers een zakelijke telefoon te geven? Een zakelijke telefoon is erg handig en kan erg helpen in het bedrijf. Dit geeft alle werknemers de ruimte het privacy leven wat meer gescheiden te houden van werk. Wat erg fijn voor hun is, als de ene telefoon dan afgaat weten ze gelijk of het werk is of niet. Alleen een zakelijke telefoon komt wel gepaard met veel vragen. Kies je voor een abonnement bij elke telefoon of ga je voor een prepaid simkaart bij de telefoon. Hier lees je de verschillen!

Wat moet je kiezen, een prepaid of een abonnement?

Er zit erg veel verschil tussen een abonnement en een prepaid simkaart, wat je hier uitgelegd zal krijgen. Een abonnement is een manier om te bellen, te sms’en en te internetten. Je kiest bij het nemen van een abonnement voor het aantal MB’s, SMS jes en de belminuten die er nodig zijn voor een komende periode van meestal één of twee jaar lang. Hier betaal je dan iedere maand een vaste prijs voor. Een voordeel is dat je hier altijd hetzelfde voor betaalt en het nadeel is dat als het op is, je niets meer kan. Als de MB’s op zijn, kun je niet meer internetten wat niet heel voordelig is voor het bedrijf natuurlijk.

Bij een prepaid simkaart werkt dit volledig anders. Bij een prepaid simkaart neem je wel net als bij een abonnement een provider. Alleen bij een prepaid simkaart kun je ieder moment van de maand MB’s, SMSjes en belminuten bijkopen. Dit is ideaal als je onverwachts iets moet regelen.

Toch is de keuze tussen deze erg lastig, daarom is het handig om het te vergelijken. Vergelijk uw herlaadkaart bij prepaidsimkaarten.be om zeker te zijn van uw keus.

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.